Despre noi
Mare parte din succesul unui eveniment (precum onomastică, zi de naştere, tăierea moţului, evenimente corporate sau altele) este oferit de profesionalismul organizatorilor: de la nivelul de pregătire al personalului până la dotările locaţiei şi viteza de reacţie în funcţie de fiecare situaţie în parte, cu toţii sunt factori ce pot asigura succesul unui dintre cele mai importante evenimente din viaţa unui om.
Experienţa de peste 10 ani în organizarea de evenimente private ne recomandă drept alegerea optimă pentru o nuntă în Timişoara. Printre avantajele organizării unui eveniment în Timişoara la Hotel Oxford se numără:
- restaurantul modern, cu o capacitate de 50 de persoane, cu specialităţi din bucătăria tradiţională şi cea internaţională
- terasă cu o capacitate de 50 de persoane, pentru organizarea unor evenimente outdoor
- trei săli de conferințe
- meniul special propus pentru nuntă
- capacitatea de cazare de 50 de locuri, în camere spaţioase, cu balcon, minibar şi aer condiţionat
- internet wireless disponibil în toata locaţia şi locuri de parcare
- zona de terasă retrasa, pentru organizarea unor evenimente outdoor
- experienţa personalului
- accesul rapid către drumul european, aeroport şi gară
Capacitate locatie
Facilitati locatie
-
FLIPCHART / WHITEBOARD
-
VIDEOPROIECTOR / RETROPROIECTOR
-
ECRAN PROIECTIE
-
SISTEM SONORIZARE
-
WI-FI
-
CAZARE
-
PARCARE
-
TERASA
-
PLATA CU CARDUL
-
Sali conferinta
-
Restaurant cu terasa si bar
-
Aer conditionat
Cum ajungi la Hotel Oxford din Timisoara, Timis
Trimite un mesaj reprezentantului Hotel Oxford
Intra in contul tau pentru a contacta locatia. Vei putea sa trimiti cereri de oferta simultan la mai multe locatii selectate pe site.
In sectiunea "Mesagerie" vei regasi ofertele primite de la toate locatiile contactate, pentru ati fi mai usor sa le compari si sa iei cea mai buna decizie.