Despre noi

Inspirându-ne din rafinament, pasiune și iubire pentru oameni, am fondat în anul 2005 Hotelul Transit, cu scopul de a oferi oaspeților noștri o ședere relaxantă și plăcută. Împreună cu echipa noastră, conștientă de cât de obositoare pot fi călătoriile, ne străduim constant să îmbunătățim serviciile noastre pentru a oferi clienților noștri un sejur cât mai confortabil, într-un ambient plăcut și călduros.

Hotel Transit pune la dispoziția oaspeţilor camere single, spaţioase, dotate cu facilităţi precum televizor, telefon, acces la internet prin intermediul reţelei WI-FI, frigider, aer condiționat, uscător de păr şi baie proprie.

Restaurantul hotelului Transit ofera un meniu variat, cu specific românesc şi internaţional, cu preparate culinare de cea mai buna calitate, care pot satisface si cele mai exigente gusturi.

Într-o sală de evenimente recent modernizată, cu ambient plăcut, minimalist dar în acelaşi timp elegant, organizăm cu profesionalism, evenimentele importante din viața dumneavoastră. Fie ca e vorba de o nuntă, un botez, o zi de naştere, un majorat sau orice alt fel de petrecere, sala de evenimente a hotelului Transit este locaţia ideală.

Sala de conferința a hotelului Transit, echipată cu tot necesarul desfășurării activității de business precum video proiector, flipchart, ecran de proiecție, aer contiționat și WI-FI, având o capacitate de pana la 50 de persoane, este spaţiul perfect pentru întâlniri de afaceri, pentru training-uri, prezentări, seminarii, recepții, sau conferințe.

Capacitate locatie
50 persoane
Facilitati locatie
  • FLIPCHART / WHITEBOARD
  • VIDEOPROIECTOR / RETROPROIECTOR
  • ECRAN PROIECTIE
  • SISTEM SONORIZARE
  • WI-FI
  • CAZARE
  • PARCARE
  • PLATA CU CARDUL
  • Receptie 24 de ore
  • Sali conferinta
  • Restaurant cu terasa si bar
  • Aer conditionat
Cum ajungi la Hotel Transit din Oradea, Bihor
Str. Ogorului, nr. 62
Oradea, judet: Bihor
Trimite un mesaj reprezentantului Hotel Transit

Evenimentele Mele

Pentru a avea acces la evenimentele planificate, trebuie sa fii autentificat.